Bbbbird

Möttes av en stor och äcklig fjäder tillhörande en kråka på mitt toalettgolv när jag kom hem idag.
Undrar vad jag missat för något vilt party när jag varit borta?!

Bbbbbird is the word!




Och vissa stunder förbannar jag även min förmåga att fixa i ordning mig fort!!
Jag stressade genom halva stan först i bil, sen på cykel och sen till fots inne på systemet för ca en timme och 20 minuter sedan.
Hetsade sedan upp, hoppade över fjädern och in i duschen och nu sitter jag i soffan och är färdig!!
Bara håret kvar men det orkar jag inte bry mig om idag...
Så nu sitter jag är och väntar på en handfull (haha äckligt) söta töser som ska komma hit på förfest klockan 19!(!)

Sedan blir det Strömpis för första gången på lääänge. Skoj!

Puss kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0