Dyngkåt och hur helig som helst

Ursäkta min bloggkavalkad idag, men det blev bara så!

Har nu i två timmar kollar på Mia Skäringers one-woman-show Dyng kåt och hur helig som helst.

Och det var verkligen som alla som sett den har sagt. Asgarv och gråt blandat om vartannat. Hur bra som helst!

Och som grädde på moset fick jag efter det var slut i fallet att lyssna på min älskade pianospelande Richard Clayderman och Ballade pour Adeline.
Sökte på grooveshark och upptäckte att han spelat in en massa andra låtar.
Bland annat Sound of Scilence. En av en bästa låtar som någonsin gjorts.

Nu är jag fullkomligt avslappnad och kommer somna som en liten bebis som är helt befriad från kolik och hungerkänslor!

Godnatt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0