Fembots have feelings too

Kollade på How i met your mother. I reklamen zappade jag lite och fastnade på fyran där en gubbe tillverkade så kallade sexrobotar.(Att jag underströk att jag kollade på How i met your mother är bara för att ingen ska tro att jag är en pervers människa som kollar på sexrobot-dokumentärer om nätterna...)
Detta var ju ganska galet iallafall!
Men det jag mest fascinerades över var det faktum att det verkar som att Robyn sett denna dokumentär och inspirerats till hennes senaste skiva...

Dessa robotar kallas nämligen Fembots (en låttitel av Robyn) och påstås vara "indestrucable" (ännu en låttitel)
Och dessa två orden sades dessutom i en och samma mening.

Kanske bara ett rent sammanträffande men erkänn, ett ganska roligt sådant!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0