Fishy

Är nu precis hemkommen från Anders. Han och Elin bjöd mig på middag men Elin hade bara fått höra att de väntade en "hemlig gäst". Hon trodde de väntade Henke men så när jag förbryllad stod nere utanför porten och funderade på hur man skulle ta sig in kommer Elin gåendes mot dörren och häpnar när hon ser mig bliga in genom dörren. Begreppet "tappa hakan" har nu fått en ansitke!

Det var en minst sagt rolig syn.

Väl där uppe bjöds det på fisksoppa, vin och glass. Det är andra gängen på en månad jag blir bjuden på fisksoppa. Och förmodligen också andra gången i mitt liv. Jag tror att jag gillart alltså! (trots att det var rödlök i denna!!!!)
Det fick jag dock reda på när jag resan sörplat i mig den första och halva av dem andra portionen...

Anders är ju förmodligen den torraste människa jag känner, och alltså inte på ett tråkigt sätt utan på ett torra-skämt-sätt!

En favorit från kvällen:
Gissa vilken kyrka alla döva i Örebro går till?
- Vasakyrkan : va saaa?!?

Hehehehe


Nu skall det sussas!
Pusskram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du. Det lät som en trevlig kväll! Kanske kan man få uppleva något liknande när man bor i stán.....Kram. A

2011-11-03 @ 08:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0