Fridayyyyy i'm in löve

Idag har det hunnits med mycket.
Har shoppat loss på stan med Milla. Skooor <3 och cognacsfärgade skinnshorts, rutig och mysig halsduk och svarta jeans. Kanske agerar en sådan där "fashionista-bloggare" och visar upp mina nya vänner någon dag!

Sen har jag hetscyklat från becka till jobbet. Storköksdiskat på Livin' i en och en halv timma. Blev klar vid 19.55 och befann mig hos becka igen lagom till Idol.

Nu sitter vi som packade sillar (fast vi är inte packade) i soffan. Jag, Milla, Sanna, Mikaela och Becka.

Maten stod i ugnen när jag kom. LYX! Jag hade fått en egen specialare eftersom de övriga ville ha äcklig paprika och lök i.

Nu serveras det pepparkakskladdkaka med cool whip (med stewie-uttal)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0