Fuck Örebro taxi

Är NU, klockan 03.22 hemkommen efter nattens bravader.
Gick från frimis strax innan 2, varifrån man förövrigt såg mitt fönster.
Och käkade 2,5 korvar i väntan på Mikaelas taxi som vi ringde precis när vi gick ut från krogen.
Örebro taxi lovade att komma inom 10-15 minuter.

MY ASS!

Efter att vi väntat i numberous minuter och frusit arslena av oss ringde vi dem igen. TRE gånger och de bad alltid artigt om ursäkt. Stod i kö till samtliga taxibolag och kom tillslut fram till taxi kurir. Även de livande att komma inom 10-15 minuter. Och det höll dem. Efter fem min var de där. Men då hade vi redan stått och frusit ihjäl i drygt en timme.

Detta är ju hela galet!! Tänk om Mikaela stått där själv, utan mig och Sanna. Så många idioter som stannade och ville "snacka" och börnade med sina äckliga bilar.
Vill inte ens tänka mig vad som kunde ha skett om hon varit själv.

Aldrig mer Örebro taxi (sverige taxi) alltså!!



För övrigt vill jag ändå tacka mina kära vänner för en galen och fartfylld kväll!

Puss!
Och hat än en gång till Örebro taxi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0