GULD

Jag satte på lite musik när jag skrotade runt, diskade och plockade här i lägenheten.
Kände att playlisten "GULD" lät som en passande sådan i och med att den lovar att innehålla guld-låtar.
Dock var det ju en stund sedan denna lista uppdaterades och sållades, så plötsligt kom Vill du ligga med mig? och jag utbrast ett ljudligt och Närkingskt: Neeeeee-eeee!
Men faktum är ju att jag första gången jag hörde denna låt tyckte den var riktigt bra. Minns till och med att jag länkade till den på facebook *skäms ögonen ur mig*

Det är nog alltså dags för en update.
Men vissa klassiker, såsom Dancing on my own och Safety dance som precis kom, blir ju aldrig dåliga,
men vissa andra. Ja, de kan jag kanske leva utan!


Nu ska jag pudra näsan (bokstavligt talat) och bege mig till Beckis och därefter till Sofia (som jag fortfarande inte sett efter "leveransen"!!!) där fjortiskväll med de två väntar: Pizza och Idol! WOHOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0