Matos och garlic

Jag har stunkit (heter det så? Att stinka) matos till och från sedan i måndags då jag stekte egengjorda köttbullar. (och jag har duschat sen dess!)
Nu stinker jag dessutom vitlök så näshåren krullar sig på mig själv.
Fräschbrud_90

Förövrigt var breaking dawn alldeles underbart bra!(!!!!) dock väldigt läskig/obehaglig stundtals.
Mmmhmhmhmh älskart!
Och det var en riktig rolig eftermiddag/ kväll idag. Vi var ett stort fett tjejgäng på åtta pers som väsnades som fjortisar redan på Hellas. Eveline sa till servitrisen att oxfilén smakade ladugård, vilket den i och för sig gjorde.. Men ändå.
Förlåt om vi var jobbiga!

Återkommer imorgon med en rolig anekdot från biosalongen!!


Nu känns det som att klockan är typ... 23 fast hon är bara 21.53. Jag har gått och lagt mig för en halvtimma sedan!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0