Självförtroendeboots

Jag har haft en alldeles underbar dag/afton med mina töser. Vi trängdes här i mitt lilla kök och bakade egen pizza, pratade struunt (som vanligt) samt kollade på tre thrillers. och det blev som Becka så fint uttryckte det "en fin complement sandwich" av det hela och jag kan starkt rekommendera två av dem.

Trust : en fruktansvärd film på alla sätt och vis. Handlar om en 14årig tjej som chattar med en kille på Internet, blir in lööve och stämmer träff med honom utan att berätta det för någon. Tårdrypande och totalt hjärtskärande med jättetrovärdiga skådespelare. 5 av 5 krokodiltårar!

Cell 211 : även denna en väldigt tragisk och gripande film om ett galet uppror på ett fängelse. 5 av 5 avskurna öron!

Jag kan däremot INTE rekommendera The watcher eller något med Owl som den också hette... Helpsyko film med alldeles för många psykiskt instabila människor. Rörigt, konstigt och oklart blev resultatet.


Nu ligger Sanney och jag nedkurade i sängen och bloggar/läser bloggar och längtar till i morgon klockan 11.30 då reprisen på Så mycket bättre är!


Just det. Rubriken självförtroendeboots var en väldigt rolig felsägning och utvecklades till absurdum. Det vore skönt att ha ett par sådana boots att dra på sig om man har en dålig dag.. Hahaa

Puss puss babesss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0