Sov!!!

Jag var döende trött vid 21-tiden och sov i varje paus på CSI.
Kröp upp i sängen direkt efter det (kl 22) och tänkte somna in (för natten) där och då. Tog även en Alvedon för att jag hade fruktansvärd huvudvärk (för typ 10 gången i hela mitt liv) (plus att jag hatar och i stort sett är emot värktabletter)
Min insomningsprocess gick dock inget vidare och nu är jag jättepigg igen och kommer förmodligen inte somna än på många timmar... Som vanligt!

Förstår inte vad som är fel. Brukar ju alltid kunna somna lätt som en liten kattunge. Men inte nu för tiden, oh no!

Puss kram
Hoppas det är Seinfeld på tv nu....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bättre nu. I natt kommer du säkert att sova gott. Ibland har man "vaknätter" - jobbigt, men det brukar gå över. Känner du dig ensam -byt plats!!! KRAAAAAAAM!!!! Ses på torsdag. A

2011-11-29 @ 19:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0