Spännande sammanträffanden

För två dagar sedan satt jag länge och funderade över vad en film hette som vi såg hos Viktoria för typ en halvår sedan. Jag funderade och funderade och kom inte på det. Googlade lite men mindes inte vilka som spelade i filmen och inte alls vad den handlade om, så det var lite svårt att hitta på sökord...
Jag gav tillslut upp och tänkte inte mer på det.

Och så nu. Jag lyssnar på mysig musik och har på "radio-funktionen" på grooveshark. Den innebär att programmet själv letar upp liknande låtar som de jag lagt i spellistan.
Sagt och gjort. Jag lyssnade på The Fray och programmet valde en låt med Snow patrol.
Och där uppenbarar det sig!!! Just den låten som valdes kom från soundtracket till den film jag funderade över i förrgår!!

Så nu är jag överlycklig över upptäckten och skrev snabbt ner Wicker Park i phony så jag aldrig mer ska glömma bort denna filmtitel.


Nu väntar jag på att min sjusovar-syster ska höra av sig så vi kan åka till Röfors.
Det finns inte många människor som är långsammare än Elin. No offence kära du, men det är sant!

Skulle väl tippa på att vi kommer befinna oss hos mamma och pappa vid 3-4-tiden.
Så det blir en sannerligen sen lunch...

Kommentarer
Postat av: Elin

det är väl INTE sant! då har vi inte träffat samma människor..

2011-11-15 @ 11:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0