Spöken på hotellet

Jobbade i några timmar nu på kvällen.
Bäddade på några hotellrum.
Jag gick ut från ett rum för att hämta nya lakan och kom sedan tillbaka igen och såg mystiska fotspår framför dörren.
Jag öppnade dörren försiktigt och smög in och lekte polis. Smög runt alla hörn som poliser gör med draget vapen och kände pulsen slå hårdare.

Ingen var dock i rummet och jag fortsatte med mina sysslor.
När jag kom till nästa hotellrum möttes jag av samma fotspår. Blev livrädd och upprepade samma procedur.


Upptäckte tillslut efter mycket om och men att fotspåren kom från mina egna skor och kunde äntligen pusta ut.


Kommentarer
Postat av: Sis

Är det en sådan bra idé att städa hotellrum med så skitiga skosulor? :P

2011-11-09 @ 12:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0