Tack för hjälpen!!

Jag hade nästan bestämt mig för att slopa den svarta mitten-klänningen men eftersom den fick klart flest röster så får jag väl lita på er mina bloggläsare och facebookvänner!

Nu återstår bara ytterligare två problem: svarta strumpbyxor eller naturella spiror?
Och det svåraste av allt: vad ska jag ha för skor!?!?!
Är rädd för att bli för uppklädd så har stor lust att komma i kängor..
Men det blir nog inte helt rätt heller direkt.. Jobbigt alltså!!


Hur som helst. Tack så mycket för era råd!



Och just det! Jag höll på att glömma bort detta!(!!!!)
Idag på bussen såg jag skymten av en bil och utbrast upprymt till Becka
- "Jag tror nästan att det där kan ha varit en scion!!!!!!"
Och så gasade den på och så upptäckte jag att det var en sådan!!!
Och den säljs ju fortfarande bara i Japan och USA vad jag vet. Men jag måste leta reda på den där ägaren och antingen sno eller köpa den där sockerbiten (haha bokstavligt talat i och med dess kubliknande form...) av honom!
Mums



Kommentarer
Postat av: Pia

Jag tycker svarta strumpbyxor :):)

2011-11-30 @ 07:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0