Triss

Jag skämde ut mig totalt på Grekiska kolgrillsbaren förut. Måste bara delge för det var så kul ändå...

Jag skulle berätta vad jag hade ätit och därmed skulle betala för. Min rätt hette "triss i filéer" men det mindes jag inte utan sa något annat och ett glas rödvin.

Han: -"och en triss också!!"
Jag: -"haha nej någon sån fick jag inte!"
Han: -"johoo!"
Jag: *lång tystnad* - "jahaaaa!! Jag trodde du menade en trisslott!!"

Lade mig sedan och dog på disken och han uppmanade mina vänner att inte låta mig dricka något mer vin.
Här kan jag dock inte alls skylla på min vinkonsumtion eftersom detta glas var det ända jag druckit. Här var det bara min idiotiska sida som talade...


Kommentarer
Postat av: linn

hahahaha så jävla skön är du!!

2011-11-26 @ 21:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0