Bloggproffset såatteeee

C'est moiiii!

Denna afton har varit till belåtenhet!
Var först på Jam och lyssnade och kollade på en minikonsert med Generalernaaa med Jassebomba.
Vi gick därefter vidare till alla onsdagars paradis (Stallyktan) och tog en iiiiskallpäroncider och åt oss mätta på gratisbuffén. Jag slog nog rekord i chilinötsätande denna gång. Herrrree Gud! Har magknip som inte är från denna värld! Plus att jag är skinnflådd i gommen och på tungan... inget vidare skoj!


Vi fick ett gäng trevliga bordsgrannar där nere också! Tre gubbar som frågade oss om kvinnliga utgifter för smink, hårklippning etc för att de skulle veta hur mycket de kunde lägga på stickbågar och borrmaskiner om året för att det skulle gå jämnt ut.. Lite skoj!
Nu ska jag ner till Stallyktan igen en snabbis! (fast jag kanske ljuger för nu sa vi att vi kanske skulle stanna här uppe istället... Det visar sig!) elelr nu kanske vi går ner iallafall... eller kanske inte.
HAHAAA ni får aldrig veta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0