Fredag den 13e - lyckodag!

Detta har varit en av de finaste dagarna på länge!
Den började totalt kravlöst med sovmorgon, trots att jag vaknade 8 låg jag kvar till 10 - Underbart!
Sedan gick jag ut på stan och mötte Annica och shoppade och spanade lite.
Gick därefter hem till Annica och Joel där jag lekte frisör och fönade håret på Annica.

Begav mig sedan till Fröken Brogrens veranda (världens mysigaste café) där jag mötte upp Pia och Angelica för "afternoon tea" och catch up:ande till stängning!

Strosade sedan omkring på Ekershallen tills vi skildes åt och jag gick hem i regnet, full av lycklighetskänslor.
Lagade en väldigt sen lunch nu vid 19-tiden som blev deliciös och har lyssnat på bra musik och dansat runt här hemma sedan dess. Packar även inför helgens lilla trip till Sala! Blir mysigt får jag hoppas (och tror jag!)

Snart kommer Linn och hämtar mig så ska vi bege oss till Mikaela på myskväll!

Fick även min South lane-klocka idag!
Kan dock inte ställa in den på rätt tid i och med mina nyfixade naglar...

Such a perfect day, minsann!
Ingen olycka så långt ögat kan nå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0