Freeeezing!

Det är fasansfullt kallt överallt idag minsann!
Har haft ståpäls på mina armar konstant hela dagen. Nu, hemma i min så väldigt dragiga lägenhet, är det dock värst. Snart hoppar nog hårstråna ut ur hårcellerna mina!! Iinte okej!

För övrigt har vi haft en heldag med uppsatspluggande på stadsbibblo och runt Beckas köksbord. Om vi var effektiva och produktiva är en annan fråga. Meen kvantiteten är det enda som räknas... Heheee

Har förutom det konstanta frysandet varit konstans hungrig idag! Iinte okej det heller. Sitter nu och drömmer mig bort om vad jag ska äta denna afton.
Förmodligen kommer det nog dock sluta med att jag äter något snabbt och lättlagat med tanke på min gravt kurrande mage som ständigt påminner mig om brådskan med påfyllning av föda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0