Kära kamrater

Jag har återuppstått från de döda och är härmed tillbaka i jordelivet igen!

Firar min återuppståndelse med en ledig dag! Vaknade dock 6.50(!!) av att Björns phony ringde på högsta volym. Yeeey! Det var p4 som ringde och beskedet var dock roligt. De hade gått till final i en tävling som hette Svensktoppen nästa. Grattis raring!!

För övrigt idag ska jag ta tag i mitt kommande Marseille-liv tror jag. Det är ju djävulusiskt mycket papper som måste skrivas på och skickas och fås tillbaka och allt vad det är, såå det är nog dags att ta tag i det nu!

Jag önskar eder alla en fin dag trots pissvädret!

(har förresten NOLL träningsvärk idag!! Vissa hart i blode vettuuu! Det där med träning är ingen pärs för mig inte, såatteeeee...)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du är tillbaka! "jag ser ljuset...nangijala!" önskar att jag också hade "det i blodet" men det kommer aldrig att ske. Du känner ju mig. Det räcker att trava runt på golfbanan. Kram Av

2012-04-20 @ 20:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0