Kyckling är gott till curry

Jag är inne i ett sådant härligt flow i livet just nu att jag börjar undra när det ska vända. - Förhoppningsvis aldrig!

C-uppsatsplugget idag gick väldigt bra trots att jag inte sov många timmar i natt. Det blev dessutom en låång dag på biblioteket och jag hittade den ultimata boken!
Har även hunnit med myskväll med Annica! Cykliserade dit, blev bjuden på finmiddag och vin och kollade på några avsnitt Gossip girl!

Nu inväntar jag Björnen som jag ska börja kolla på mordkommissionen med från första avsnittet!

Har för övrigt stött på två småroliga bilder de senaste dagarna. Den ena har jag dock själv målat i Draw something och den andra hittade jag i ÖoBs flygblad. Vas sägs om fleecestoppade foppatofflor?!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0