Min dag i bilder

Becka försökte ta en normal bild till mig som jag kunde bifoga i min Marseille-ansökan.
Det gick sådär... Det är galet svårt att vara seriös på beställning!

Lite senare satt jag och fyllde i ansökan och lyssnade på radio. Det var sporten och jag lade märke till att det var ett fasansfullt liv i bakgrunden när gubben på radion pratade. Upptäckte snart att livet befann sig utanför mitt fönster.
Massvis med fotbollsglada unga män skrålade här nedanför under uppsyn av en massa poliser. De gick sedan i samlad trupp, sjungandes ÖÖÖÖÖREBROOOOOOO upp till drottninggatan och förmodligen O'Learys.



När min ansökan efter timmar av slit (skrev cv och personligt brev på engelska, letade efter en respektabel bild på mig själv (mission impossible) scannade in pass och hälsokort och valde kurser) begav jag mig till Annica och Joel.
Väl där grillades det tjock- och smalkorv, kollades det på Alcatraz och Karatefylla samt skrattades och härjades.
Fasligt trevligt med andra ord!


Nu är jag hemma, saknar min lilla bear och ska sova.


Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0