Nytillskott i inredningsfamiljen

Även denna helg har varit fullproppad med happenings, vilket har inneburit att det varit mycket mysigt!

I lördags förmiddag var jag ute på utflykt med farmor, mamma och Elin. Gjorde rundresa på Smultrongården, Kvarnboden och något som hette något med skatt. Alla ställen var jättemysiga och inrymde massvis med sötsaker.

Fick nytillskott på två nya saker.
Ett stort och fint kors - 60:- på Kvarnboden

och maaasssvis med vinkorkar som jag fick av farmor. La dem provisoriskt i en vas men ska fixa något annat arrangemang i framtiden.



Har för övrigt dammat alla ytor i lägenheten idag. Mycket välbehövligt må jag säga! Insåg att jag inte gjort det sedan i januari innan NA skulle komma och reportaga... Hehe (snusk-Lena!)

Det tog dock ett bra tag i och med att jag var tvungen att lyfta på alla tusentals små prydnadssaker... Men nu så ärre skiinande rent minsann!

 

Lena är söt / Björn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0