Till syvende och sist

Förresten!!

Jag var med om världens roligaste situation igår!
På uppsatsseminariet hade vi en ny handledare. Han verkar riktigt bra, trevlig och smart på alla sätt och vis, MEN han hade ett något begränsat ordvokabulär.


Under de tre timmar vi satt och diskuterade våra uppsatser sa han uttrycket till syvende och sist inte mindre än TJUGOTRE gånger!(!!!!) (ja, jag räknade!)


När han sa det för den tjugoandra gången kunde jag inte hålla mig utan utbrast ett väldigt kort och explosivt fniss. Den meningen han sade då var nämligen fullkomligt extrem:
"Till syvende och sist måste jag bara säga att bla bla bla bla till syvende och sist"


Det gick bara inte att hålla sig!

Galet roligt, må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0