14 again

Som många gånger tidigare känner jag mig i afton som 14 bast igen...
Gick och lade mig 21:30 med intentionen att lyssna på Fille & Freddes podcast och somna till.
Så blev dock inte fallet utan jag tog med mig min lilla dator till sängen och surfade runt fram tills nu när jag ser suddigt och har ångest över att klockan är så mycket... WHÄ

Minns när jag var 14 och smög upp om nätterna och satt och just surfade runt fram till småtimmarna. Då förstod jag dock charmen med det, men just nu känns det ganska meningslöst!

Hittade dock väldigt många intressanta Marseillelägenheter som jag mailade på!
*tänker positivt och försöker förtränga hur zombietrött jag kommer vara imorgon på jobbet*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0