Bilder från mitt liv

Min helg har varit lovelyyyy! 
Började med rajraj på satin med Becka och Mikaela och resterande helg spenderades på Vättern med mamma och pappa. Där var det tvärt emot rajraj och vi slappade, solade, läste bok, badade och åt non stop hela lördagen och söndagen. 
 
 
Nedan följer ett axplock av bilder med förklarande texter:
Jag badade i kvällssolen
 
Mamma tittade skeptiskt på
 
Sedan myste vi i båten. Åt och drack gott och spelade Uno
 
 

Ett försök att ljusa upp en bild på
solnedgången


Mamma samlade mod och badade på söndagsförmiddagen

Jag i ett misslyckat försökt att se söt ut
 
Påminnelse till mig själv idag på jobbet....

Hittat i mitt kylskåp. SYND! Jag som hade tänkt att laga Roland-i-Torsk-på-Tallin-receptet (fläskfilé och ananasschiiivooor) till middag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0