bored 2 deattthhhhhhh

Holy Christ vad uttråkad jag är!! Jag har sedan klockan 18 tålmodigt väntat på att klockan ska bli mycket nog för att det ska vara okej att gå och lägga sig alternativt att klockan ska bli 22 och Milla slutat jobba så vi kan prata skit i telefonen.
När klockan äntligen slog 19 och Family guy började så somnade jag på soffan... Efter det var det dubbelavsnitt av Simpsons och därefter dubbelt 2 1/2 män... I stort sett hatar både de programmen men Elin har ju inga kanaler här(!!!!!!!!!!!) och mitt internet har strejkan hela kvällen så jag kan inte streama heller.


Nu är ju klockan lyckligt nog 22 snart och jag hoppas innerligt att jag inte tagit fel på Millas jobbtider. Smsade henne i desperation för en halvtimme sedan i hopp om att hon slutat tidigare..
NU SVARADE HON!!! HON HAR SLUTAT!!! YESSSSSSS!!!!!

Då ska jag runda av här och ringa min vän.


(och förmodligen ska jag upp snusktidigt imorgon. Jag är nämligen en snäll syster som motvilligt gått med på att skjutsa Elin till Lillån klockan 5.30 imorgon... Hoppas dock att jag slipper... hehehe)

Goder natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0