Funky mushroom

Minns ni att jag pratade om att jag hade en smärre fuktskada i mitt förråd?
Igår när flytten var ett faktum och allting skulle pressas in i detta förråd möttes vi av en fruktansvärd överraskning:
Det hörnet som var källan till läckan samt alla kartonger som stod i detta hörn var beklädda med vita, decimeterstora SVAMPAR!!!!!!

Det äckligaste med detta var att jag såg dessa redan i förrgår, petade på dem och konstaterade att det nog var någon slags tätning (typ skum-fog) som någon sprutat på för att täta alla skarvar. Meeeen så var det ju dock inte, nej!!!
Såå vidrigt!! Så allting igår tog längre tid än planerat eftersom pappa var tvungen att riva bort de helmögliga skivor som någon så idiotiskt lagt på golvet för att stänga inne fukten ordentligt där under....

Men som tur är har jag ju en händig fader så det hela löste sig så bra som det nu kunde lösa sig... Får bara hoppas att mina tillhörigheter finns kvar i jul då jag kommer hem och inte har krupit iväg av sig själva pga möglet.

Nehedu, det här duger inte. Nu är vi snart framme i Finnerödja, dags att arbetaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0