GE MIG FÖDA!!!!!

Precis tillbaka efter lunchen. Hade äran att ha med mig farfars deliciösa Lasagne i matlådan.
Hade dock roffat åt mig så mycket att det hann bli kallt innan jag hunnit äta upp allt...
Hade dessutom med mig en hel gurka som jag knaprade i mig från ände till ände... (Kan dock avslöja att denna gurka var av mini-karaktär och odlad i farmors växthus vilket innebar att den enbart var cirka 10 centimenter lång och med en omkrets som en pojks... finger!) (Dessa egenodlade gurkor är theeee best! smakar GURKA på riktigt!)
 
Och appropå pojkfingrar så fick vi något spännande bakverk till banken idag... Ser ut som avkapade fingrar men smakar förmodligen betydligt mycket bättre!  Snart upp till bevis! Måste bara låta lasagnen sjunka ned från halsen först...
 
Heppåreeee
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0