Girly girl

Hallå folks!
 
Nu ska jag i korthet delge min helg:
Fredag: välbehövligt hemmahäng och skitsnack-runt-matbordet-hela-kvällen-häng med Jasse. Det utvecklade sig dessutom till en sleep over. Myysigt minsann!
 
Lördag: även den perfekt och bestod av en
PERFEKT blandning av utekväll och myskväll med Sanna
: middag på Efesos (UTSÖKT aioli!!!!), öl på Bishop samt soff- och godismys till småtimmarna. Ramlade över en sjukt bra serie, Homeland! Rekommenderas skarpt!
 
Söndag: vi sov till 12(!!) och hade därefter ett massivt Sex and the city-maraton. Har idag sett 18 avsnitt... Heheeeee
 
Är nu så Carriefierad att jag precis spontanbeställt ett sådant där namnhalsband som hon har, fast med namnet Lena såklart... Tänkte dock inte eenbart på mig själv med den här shoppingen utan även på mina potentiella, nya vänner jag förhoppningsvis kommer träffa i Marseille. Tänk vilken lycka om alla skulle vara så omtänksamma som jag nu är och köpa sådana här halsband. Så många pinsamma situationer där man glömt vad personen man pratar med heter man skulle slippa!!
Jag kommer härmed förhoppningsvis bli ihågkommen *smart_och_omtänksam_tjej_90*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0