Här SKA jag bo... I Marseille!!!!!

Mycket bostadstjat från min sida idag... Excuse moi,
men nu, gott folk, kan jag med glädje meddela er att jag efter mycket om och men fixat boende i Marseille!!!
 
Det känns braaa och jag kommer bo på Boulevard National. Klingar fint i de små öronen va? 
Det ligger tyvärr inte precis vid hamnen som de andra lyxvåningarna, men denna ligger inte långt ifrån den heller. Och jag har en terass (!) och i huset finns gratis wifi, gym, "frukosttjänst", café, städtjänst, sällskapsrum, cykeluthyrning och allt man kan tänkas behöva som fransk student.
 
PUUH!!! Det känns sååå skönt att ha det fixat nu kan jag säga! Var lite smånervig för allt detta men nu kan jag alltså äntligen pusta ut och påbörja nästa orosmoment - att flytta ur min älskade lägenhet här i Örebro tills den 15 augusti(!!).  Det blir inte mycket vila efter jobbet denna och nästkommande vecka med andra ord!
 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0