Je suis très fatigue

MMMH-HHHM *låter som en cool, svart, tjock lady*

Trött är jag! I kroppen och i huvudet och på allt velande från mina franska kontakter.

Hon lägenhetsdamen hade kollat fel (läs missuppfattat) och kunde inte erbjuda mig de där fina lägenheterna om jag inte betalar hyra för dem från 15 augusti... vilket ju känns lite saftigt!

Alternativet som dock verkar kvarstå är att bo i kollektiv i en alldeles underbart fin lägenhet mitt i stan. Blir faktiskt lite sugen på att testa det. När annars i livet kommer man få chansen att testa på det, lixom!? Men samtidigt känner jag ju mig själv och kan ju störa ihjäl mig på människor om de har stora näsborrar, irriterande stämma eller ett hårbeklätt födelsemärke.... Om jag trots detta bestämmer mig för att bo i kollektiv får jag korsa fingrarna och hoppas att jag hamnar i samma lägenhet som ett gäng modeller eller dylikt. ELLER så får jag helt enkelt bara hoppas att jag hamnar med ett gäng geniunt treviga/roliga/lättsamma människor så jag inte behöver tänka på sådana där töntiga petitesser. ELLER så får jag helt enkelt bita ihop och tänka att det bara är en begränsad tid i mitt liv som jag har en sådan levnadssituation.

Fick även mail från studentboendet idag där de bekräftade att jag blivit tilldelad en lägenhet. Denna är toppfräsch (hela huset är byggt 2011) och har eget kök osv) Så jag vet egentligen inte varför jag inte skulle välja det alternativet....

AAAAAAAAH! Jag får huvudvärk och magsår av allt funderade och dividerande och beslutande!!!!

Får sova på saken och hoppas att alla alternativ kvarstår på måndag. Det är ju dock långt ifrån en självklarhet så då kanske jag får börja om från noll igen... heheeeeeeeee


Nu ska jag dock lägga allt detta på is en stund för att spendera kvällen med Becka och Mikaela och fira att de fått jobb och fyllt år! Det ska bli skooooooj! (Och är för övrigt så sinnessjukt glad och stolt för Beckas skull för jobbet! Grattis du söta tösabit)


Herååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0