Kiss and tell

Igår sa jag att jag kände mig som 14. Idag har jag tagit det ännu längre och känner mig som en sissodär 4-5 år...
Anledning:
1. Var nere i arkivet i källaren och brottades med 100års-kartonger längst in i det lilla förrådet - blev akut kissnödig.
2. Gick runt på Carlsons livs och bar på matlådor, REK och blåbärsbullar - blev akut kissnödig.
 
Då fördes tankarna tillbaka till svunna tider då jag också alltid var i brådskande behov av ett besök på damernas i de mest opassande situationer. Jag har nog under mina unga år lånat toaletten i, i stort sett, alla butiker i Laxå (och Röfors. Kunde ju självklart inte tänka tanken att uträtta mina behov hemma innan jag promenerade iväg till Affär'n för att köpa godis...)
 
Men idag klarade jag mig som tur var utan att skamset fråga Carlsons efter att få låna toaletten - Framsteg!
 
Note to self: Drick inte så förbannat mycket kaffe på förmiddagen!!!!

Kommentarer
Postat av: Sis

älskar rubriken! :P

2012-08-02 @ 13:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0