Lillördagslyx

Denna afton har spenderats på Mingla med mamma, pappa, Elin och Anders. Det varsådär kopiöst trevligt som vi allt som oftast har tillsammans. 
I och med att tapas inte riktigt är min kopp av te, överlät jag det till de andra och avnjöt jag själv istället en Tagliatelle med oxfilé och gorgonzolasås (näst intill lika perfekt som på Frati i Göteborg!!!!).
Vi slog även till på stort och käkade efterrätt!
(= spymätt Lena i matkoma = jag har redan gått och lagt mig!)
 
Jag är dock ytterst nöjd och glad och ska nu läsa min slukande bok och sedan somna in för dagen!
 
(de siffror som syns där nere är ett resultat av blogg.ses värdelösa phony-anpassninh.... I ren frustration då jag skulle försöka göra en ny rad utan att lyckas råkade jag klistra in dessa och ni går de inte att radera...... £}£%£%£%£%>¥>~£<^!!!!!)
Jaja.....
Godnatt på er amigos!
 
 
1876.02
1876.02

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0