Manliga Lena till er tjänst

Tjabba!
 
Känner mig av någon anledning manlig just i detta nu.
Har precis kommit hem efter en lång dag på golfbanan i Lanna. Var hur kul som helst och inte för att skryta eller så men.... jag var faktiskt riktigt duktig tidvis!!! *skryter*
Men nu är jag alltså hemma (eller ja, hemma i Elins lägenhet där jag nu bor eftersom hon aldrig gör det)
Vad som bidrar till att jag känner mig manlig:
* För det första så får jag alltid den känslan de få dagar jag rört på mig mycket. Förstår dock inte varför jag omedvetet gör den kopplingen...
* Jag har bonnbränna som jag fick av stekandet på golfbanan idag.
* Jag är utslagen och sitter i soffan med benen uppslängda på soffbordet iklädd "tank top".
* Jag är sugen på en kall öl.
* Jag lyssnar på Rockklassiker
* Runt omkring mig är det lika stökigt som i en riktig ungkarlslya.
 
Men jag omfamnar min manliga sida och njuter av'et!
 
 
För övrigt har jag haft en fin helg! Hade jättetrevligt med Annica, Jolle och Freddy i fredags och satt på Pitchers hela natten lång där vi även träffade Elin och hennes homiesar.
Igår firade vi mor i torpet med en massa gofika och mat.
Kollade sedan på Sebbe som gick på tv. SÅ SORGLIG!!! Tjöt som en stucken piglet...
 
AJA. Oinspirerat inlägg detta. sorrryyyyyyyyyy
Nu ska jag headbanga till Ozzy, så måste sluta skriva!
 
Tjarå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt Lena! Du har talang, själv känner jag mig lite sjuk, ont i halsen. Du tog väl knäcken på mig med ditt manliga tempo!!! Kram. A

2012-08-19 @ 21:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0