PEACE

Nu börjar helgen lida mot sitt slut och jag är mycket nöjd med hur den hitintills artat sig.
 
Det började i fredags med att jag skulle cykla iväg till Mikaela för att bli bjuden på fläskfilégryta samt för att hitta på något galej. När jag skulle springa ned till cykeln upptäckte jag att nycklarna inte satt på min vaktmästarnyckelknippa som de brukar. Rotade igenom hela lägenheten och handväskan utan framgång. Gick då ändå ned och fann min cykel stå där med nyckeln i!! Den har stått så i en dryg vecka utan att någon ond människa förbarmat sig över den! Tack för hederliga grannar! 
 
 
När jag gick ut från porten möttes jag utanför Stallyktan dessutom av en rolig syn: en parkerad permobil med en ölburk med ett sugrör i korgen.
 
Cyklade nöjt iväg till Mikaela. Efter en lång stund av planerande beslutade vi oss för att gå till Harrys, vilket visade sig vara en väldigt bra idé. Ett dans-battle, ett armband försvunnet och en sprucken kjol senare begav vi oss nöja och glada hemåt för att totaldäcka och vakna klockan 15 på lördagen.
 
Mådde relativt bra efter all sömn och cyklade hemåt för att strax därefter få besök av Sanna och Becka.
Vi prepartade och babblade i timtal innan vi vandrade nedåt till allas vår älskade Satin.
Där skämde jag som vanligt ut mig ett par gånger då jag såg fel på människor. En tjej som gåendes mot mig och skrek LEENAAAA! varpå jag skrek LIIIIIISAAAA! när hon kom närmare visade det sig att det inte alls var Lisa.... 
Och bara en liten stund senare pekade Sanna mot kön och uppmanade mig att se vem som stod där. Jag kollade dit och såg en Johan varpå jag skrek JOOOHAAAN! men bakom honom stod den person som Sanna syftat på, Dennis, och viftade med armarna för att bli sedd...
 
Detta skakade jag dock snabbt av mig och vi dansade i "Peace" hela kvällen och brydde oss verkligen inte om någon annan än oss sjävla och vår hetsiga dans vilket innebar att vi fick ganska många blickar på oss från de åmande tjejerna bredvid... käkade efter stängning traditionsenlig Palettepizza på 4 minuter (!) och rumlade sedan hem till mig där jag och Sanna snabbt sussade sött och tungt. 
 
Idag stämde vi träff med Beckis och har precis moffat i oss maassooorr med mat på Jensens. Är nu spymätt men lycklig!
 
För övrigt laddar jag och Sanna nu inför handbollen - OS-GUUUUULLLDDD OS-GULD OS-GUUULD!!!
 
Puss och kraaaam och framför allt, 
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0