Picture it!

 

Har hittat en ny älskningssida för gudomliga lägenheter: stadshem.se.
Kolla vad snyggt det var med detta kranium som bokstöd!!! Dör (haha) lite.





Stosar även runt på Marseilles gator på dagarna med hjälp utav Google maps. Här ser vi en kostymklädd herre som ska hoppa upp på sin MC. Spännande syn!







Såhär klatchig var jag idag när jag support-chattade med en karl från vad jag trodde var franska elbolaget som jag ju måste kontakta. Hade dock tydligen kommit till UKs motsvarighet, men han var hjälpsam ändå minsann!
 
 
Nu ska jag käka en bulle och drömma mig vidare bland lägenheterna.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Erkänn att du kände dig lite cool när du skrev "right back attcha" :P

Svar: Indeedely do!
Lena

2012-08-22 @ 00:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0