Släng blommor på mä bah!!

Känner mig feminin idag.
Har vit tunika (tack för lånet, Elin!), aprikosfärgade(?) brallor och matchande läppstift och ring.
Jag blev dessutom överlycklig i morse när jag blev tillslängd en tub med rosdoftande handkräm av chefen.
Skäms dock över att jag har skabbiga naglar...
Ser fram emot en lugn och skön hemmakväll med nagelfixning och podcastlyssning senare. ÅÅÅH VAD SKÖNT DET SKA BLI INSÅG JAG NU!!
 
DESSUTOM fick jag för någon timme sen ett telefonsamtal från "Trädgårn i Laxå" som muntert meddelade mig att jag har ett blomsterbud att invänta under dagen (!)
Blev först en aning stel och trodde att det var min kära neighbour sOm var ifarten men fick meddelade om att så inte var fallet.... Vet dock hittills enbart kön och bostadsort och försöker i detta nu luska ut vem det kan vara...
Förstår inte vad jag drar åt mig blomster nu för tia..!?
 
Jag inväntar nu med spänning budet och försöker fokusera på jobbet.
 
Såhär gladkommer jag förmodligen bli av blommorna (här ser ni även kulören på mitt läppstift!):
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0