Sorry followerzzzzzz

Jag har helt och hållet glömt bort att jag att jag har ett samhällsansvar de senaste dagarna...
Jag måste ju blogga mer frekvent än jag gjort nu på sistone!? Förlåt mig, vänner och ovänner!!!
 
Hur som haver. Jag har haft semester! Slutade ju arbeta för en vecka sedan och har alltså sedan dess haft en riktigt sensommarsemester. Pissig om man ser till vädret, inte pissig om man ser till happenings.
 
Jag har varit i Söderköping med Annica, Emma och Linda och frossat i glass, spatserat längs Göta Kanal. Utanför Glassrestaurangen (namned Smultronstället) fann vi en söndersutten bänk där någon som förmodligen ätit lite för mycket glass suttit... heheee
 
 
 
Jag har dessutom hunnit med att uträtta masssssvis med ärenden: Flängt runt hela Örebro på jakt efter den perfekta (och billigaste) resväskan. Fann den på Coop i Marieberg och fick tack vare en rar kassörska 200 kronors rabatt! *nöjd brud* . 
 
Jag har även hunnit bjuda över mina flickor (Becka, Sanna och Milla) på kex-, ost- och Inför-Coldplaymys. 
 
 
Som man förstår av ovanstående mening har jag även varit i Stockholm på Coldplay (GALET BRA!!!!). Festade till det med rödvin innan.
 
 
 
Idag trotsade vi hellregnet och ägnade hela dagen åt shopping och hittade massvis med fina saker.
 
Såå, jag har haft en väldigt fin vecka och försöker fylla varje sekund av dagarna med trevligheter för att förtränga att jag lämnar mitt Sverigeliv om en vecka (!!!!!!!!)
 
Nu ska jag joina Milla i köket och äta nattemacka.
 
XOXO
Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0