Bussberättelse plus lite mer

Tog bussen till farmor och farfar idag pga att jag är så otroligt generös och har köpt så ofantligt mycket julklappar att jag inte orkade promenera med dem till norr... Hur som helst! 
 
På bussen satt två alkisar och samtalade.
Den ena: Varför flaggas det på bussarna idag?
Den andra: det är ju ho den där käärringa... Va heter ho..? SYYYYLVIA!!! Ho har ju namnsdag eller nå.
eller neej. Ho fyller ju år!  det ska va så fint det där mä kungafamilja. Men ho luktar skit efter att ho varit på toa också!!
 
och några säten bort satt jag och log för mig själv och kände mig som en superklyschig person som älskar allt och alla bara för att det är jul. Meeen just så är det ju faktiskt också...
 
försökte förresten vara snäll idag! lade några hemmagjorda pepparkakor i en påse, knöt en fin rosett om det och gick och plingade på hos mig kära granne. Det är ju ändå juuul. Men hon öppnade inte.........
 
 
 
 
SÅ NU ÄR DET KRIG!!!
Nästa säsong av Grannfejden nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0