De senaste dagarna i bilder

Skypade med mina älskade föräldrar som tyckte det var väldigt roligt att framkalla stora ögon genom morfars gamla glasögon...






Denna helg har vi haft storbak! Detta är alla våra fina pepparkakor med garnering som symboliserar allt vi gjort och sagt och som präglar vår fina tid här i Marseille.

Marcel go to hell

 
 

Jag skrek en gång i en offentlig mijlö ut ordet Scrotum (=pung) som heter exakt samma på franska...


Epic fail!!!




Mimmi har fått oss att inse hur bra Niggas in Paris är!


Vi har lyssnat mycket på MGMT


och M83 har varit en given önskelåt varje helg på Trolleybus!


Och så även Lykke Lis I follow rivers 


Plugghäst!


God jul


Bajs-Benji!!! </3


Denna är listig och har två innebörder: Charlottes takterass och tak (=tack på norska)


Twilight <3


Mimmi fyllde 25!


Charlotte har haft "en grej" med en kille...


Dörrincidenten...


Allas vår älskade Trolleybus!


och på Vapiano är vi stammisar!


Matilda, Lena, Charlotte och Mimmi! NAW!



Charlotte är norsk...


Vi andra svennar





Igår kom min polska granne över på besök och vi käkade körv 


och pimplade vin (3 flaskor!!)


Din morgonutsikt från Mimmis säng


Och så gladdes jag över att jag slapp vara hemma i kalla Sverige! HA HAAA


Och så bakade vi svindyra lussebullar och drack julmust


Och pimpade vårt pepparkakshus!
 
 
 
 
C'est tout!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sis

Va fina pepparkakor!! Och va ambitiösa ni har varit :) verkar som att ni har haft en rolig och händelserik tid i Marseille. Men saknar dig här hemma! Puss

2012-12-05 @ 00:14:42
Postat av: SIS

Och snygg bild på pappa :P hahahah

2012-12-05 @ 00:15:17
Postat av: SIS

Och snygg bild på pappa :P hahahah

2012-12-05 @ 00:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0