God fortsättning!!

Hej fans! Hoppas ni haft en fin julhelg. Det har jag haft! Har ätit måttliga mängder mat och godis för en gångs skull. Har dessutom haft en KANONkväll med mina fina vänner. Har haft snöbollskrig, slagit ut en flisa av min framtand och kletat kebabsås i pannan. Det har med andra ord varit ett helt vanlig juldagsfirande... Nu ligger jag utslagen i soffan med Milla i Göteborg och kollar på en legendarisk Robbie Williams-konsert och pimplar cola. Har dessutom tryckt i oss tacos så nu är allting som det ska. Är dock gravt besviken på oss angående dagens mellandagsshopping. Hittade i princip ingenting!! Men det ska det bli ändring på imorgon! Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0