Iiiiih, det är julafton imorgon!!!

... och jag är helt nipprig i hela kroppen som den juljunkie och det barn jag är.
Lyssnar nu på julmusik, ska snart avnjuta en brakfrulle och provar kläder inför de kommande dagarnas festligheter och mys. Vår familjs relativt nya tradition att på juldagen promenera till Råvgången och där äta medhavd fika bidrar till att ytterligare en varm, mysoutfit måste planeras. Blir nog nästan till att ta stora Marseille-väskan för att få plats med allting...
 
Ikväll ska vi vara hemma hos mamma och pappa och spela bingolotto. Förstår inte riktigt varför det har blivit ytterligare en tradition egentligen?! Det är ju alltid skitkassa artister närvarande och själva bingospelet är ju väldigt stressande i sig. Risken att man ska tvingas se Sveriges kändiselit i form av Pernilla Wahlgren och Charlotte Perelli är ju även väldigt stor. Så jag förstår faktiskt inte alls varför vi år efter år utsätter oss för detta. Det är ju helt uppåt väggarna!
 
Meeeeen, Jag och Elin ska även få ta vårt årliga julbad hos mor och far (Inte tillsammans, Matilda....), plus att man ju faktiskt får umgås och tjuvstarta på julskinkan och allt julgodis. Så det lär nog bli en bra kväll ändå!
 
 
Bjuder här på en av mina favvosar när det kommer till julsånger. Hade dock i år glömt bort att den fanns... heheeee
 
 
 

God Jul!

 

Kommentarer
Postat av: SpammarN

Vad trist att ni inte ska bada tillsammans, det som är så mysigt ;)

2012-12-23 @ 18:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0