Jag träffade precis Brandon Flowers!!!!

Tog tag i mig själv och min lathet och uträttade ett postärende såhär på kvällskvisten, och det visade sig vara bland det bästa jag gjort i mitt liv!
 
På postkontoret jobbade nämligen Brandon Flowers!!!!! (eller det kan tänkas att det var hans okända enäggstvilling, men jag står nog fast vid att det var the real deal...).
Denne mans utomordentliga utseende och leende gjorde mig såklart jättenervös och jag blev om möjligt ännu sämre på franska än jag redan är... Han skrattade dock med mig och hjälpte mig att skicka mitt rekommenderade brev utan att ifrågasätta min absoluta okunnighet och fumlighet :')
 

Jag vågade inte plocka upp phony och knäppa en bild på honom, utan tänkte att det ju finns tusentals bilder av honom på google, såatteee det behövdes ju inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra läsargrupp idag?

2012-12-11 @ 19:15:06
Postat av: Anonym

Läsdag, så klart;-)

2012-12-11 @ 19:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0