Lena Henningson aka. Ove Sundberg

Idag fick jag smeknamnet Ove Sundberg av mina kära vänner pga att de tycker jag är snål som ber om postförsändelser från Sverige med tops, för att jag hoppas kunna spara in på toalettpapper så jag slipper köpa ytterligare ett paket innan jag åker hem samt för att jag äter mögligt bröd............
 
Detta kunde jag ju inte tolerera och gick därför idag med bestämda steg till min lokala mataffär för att köpa  tandkräm TROTS att jag förmodligen hade kunnat lyckas klämma ut allt det sista i min nuvarande så jag inte skulle behöva köpa en ny för en veckas användning. Jag tog dessutom inte ens den billigaste varianten utan en i medelprisklassen som var förpackad i en kartong (- ju mer förpackning = desto dyrare pris!)
 
Men detta visade sig vara ett rejält misstag- TANDKRÄMEN VISADE SIG NÄMLIGEN HA EUCALYPTUSSMAK!!!! Det är min absolut värsta smak efter citrus i bakverk och jag bestämde mig därför i detta nu för att jag inte längre ska skämmas över mitt ekonomiska tänk!
 
Ove Sundberg har väl trots allt några andra fina sidor...? Eller?!?!?!?!?
 
 

Kommentarer
Postat av: Sis

stackars dig som fick eukalyptussmak på tandkrämen!!! :( skynda dig hem till fresh mint och tryggheten av svensk text på förpackningar.

Svar: ja det var heemskt :( ja jag saknar aquafresh!
Lena

2012-12-12 @ 08:42:56
Postat av: Anonym

Håller med sis. Heja Ove!!! :)

Svar: haha!
Lena

2012-12-12 @ 11:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0