Nice med nice?

Direktblogg från Nice airport. 
Här är det hur fint som helst MEN vi har stött på ett antal smärre problem redan.
 
• jag hade 9 kg övervikt i mina väskor. Detta löste sig dock väldigt bra och efter att ha slängt lite onödigt skit och packat handbagaget fullt med skor hade jag tillslut bara 3 kg för mycket. Väl vid incheckningen var fransmannen som satt där väldigt rar och lät min tunga väska passera, utan att jag behövde betala! NICE!
• flyget är försenat med 3 timmar. Mig personligen gör det inte så mycket men det är desto värre för Matilda och Tobias som därmed missar sitt anslutande flyg upp till Umeå. Tycker så synd om dem!! Men nu letar vi frenetiskt efter lösningar och telefonnummer till någon kunnig själ på norwegian. Fransmännen och fransyskorna har alla gett oss olika besked så just nu råder det kaaos här. INTE NICE!
 
Resultat efter att ha vägt för- och nackdelarna: Nice är inte speciellt nice just nu (förutom att det är underbart väder och vackert och en massa palmer till utsikt)
 
Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0