Otrevlig överraskning

Scenario:
 
1. Farsan loggade in på skype.
2. "Trevligt!" tänkte jag och ringde upp med videosamtal för att snacka lite skit sådär på lördagseftermiddagen.
3. Tilläggas bör att jag var väldigt trött och sliten efter att ha suttit och pluggat hela dagen och såg ut såhär:
4. Samtalet kopplades på och laggade lite varpå pappas kamera aldrig sattes på utan enbart min.
5. Hörde då plötsligt ett ofantligt babbel och inser att hela släkten plus massvis av kompisar till mamma och pappa samt till farmor och farfar befinner sig där och kollar på mig på storbildsskärm!!!
 
6. Det var lite genant och jag blev blyg och försökte avsluta samtalet asap...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var lika söt som vanligt:) !!! Det var bara kul att höra/se dig en stund. Synd att du inte kunde vara med på kalastider i år. Det var verkligen jättebra. Många nya låtar och roliga arr. De gjorde t.ex Lahles "some die young" helbra! Vi ses snart, då får du pulsa i snö;) Kram från mamma. Trevlig andra advent!

2012-12-09 @ 01:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0