Shopparns pöjk

BONSOIR!
 
Idag har jag suttit på Starbucks, smuttat på en enorm Chai tea latte (Världens godaste!) med några bruttor och pluggat till Marketing du Luxe-tentan. Efter det tyckte vi att vi förtjänade en runda på stan vilket jag verkligen tog bokstavligt. Jag gick lös och har nu köpt julisar till mor, far, farmor och mormor!
PLUS några julklappar till mig själv..... 
 
Jag tyckte att jag förtjänade ett par nya skor (de gör sig inte bra på bilden... och de är svarta i verkligheten och inte blekbajsgråa som det ser ur här... De är inte heller i strl 45 som det också ser ut här!)
 
Köpte dessutom lite smått och gött på Sephora. HAHA vilka katastrofalt dåliga bilder jag har tagit nu ser jag... Pardon!
 
Dessutom köpte jag några Savon de Marseille till mig själv
 
Och just det! Jag glömde ju mina fina ringar!!
 
 
Och efter min shoppingrunda var jag ju tvungen att köpa en resväska för att lyckas konka hem allting. Köpte därför en nätt, liten resväska som jag själv skulle kunna stänga in mig i!
Här posar jag med min riviga frilla och min väska:
 
 
C'est tout!
 
Nu ska jag lyssna vidare på musikhjälpen och packa lite! 
 
6 dagar kvar nu........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0