Alfredos + bajs

MÅSTE beklaga mig här också!!

Istället för "häng" blev det fullfjädrad utgång på satin ikväll. Mycket mycket trevligt må jag säga!
Förutom ETT visst moment - fyllepizzan!

Vi beslutade oss för att gå till stället mitt emot Palette för att dessa tog kort.
Det hela började bra och vi beställde vår mat och satt sedan snälla och väntade.

Och väntade
Och väntade
Och väntade
Och väntade.....

Till slut (efter ca 45 minuter) fick Mikaela nog och gick fram och ifrågasatte pizzabagarna eftersom alla i restaurangen förutom vi fått sina pizzor trots att vi beställde först.

Och dessa pizzabagare var så FASANSFULLT otrevliga så jag aldrig hört dess like!
Helt sinnessjukt.
Efter ca 1 timme och väldigt mycket argumentation och väldigt många ursäkter (dock inte en enda till mickis) fick vi dock våra pizzor. (och då inte heller de vi hade beställt)

Jag har aldrig varit med om dess make till sämre service och bemötande måste jag säga!!
(och att restaurangen och toaletten dessutom såg ut som en svinstia är en annan sak)

Så i och med detta avråder jag er, mina kära läsare, starkt att besöka denna vidriga pizzeria.

Usch usch usch. Nej tack, Alfredos!
Hellre vaknar jag upp hungrig än att äta er mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0