Chockbesked

Befinner mig hos Anders nu. Han har återigen mixtrat med min phony.
Elin och jag skjutsade Alma till bussen och återvände sedan hit till mixtrarverkstaden. Anders mötte oss i dörren med dyster min och med min phony i högsta hugg som var död.

Han tog kort men inget ljud kom fram.
Jag blev helt förkrossad.
Anders det aset sprack därefter upp i ett flin och visade mig att den visst fungerade.

Här är bildserien som först visar min besvikenhet och orolighet.
Den andra ger jag ett falskt smile för att Anders bad om det.
På den tredje börjar jag ana ugglor i mossen.
Och på den sista är jag lycklig igen!
(blev visst ingen bildserie eftersom appen som vanligt krånglar... Istället är detta bara bilden som visar hur glad jag blev tillslut!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0