Compliment sandwich, my ass!!

Varning för risken att jag nu kommer låta som en riktig "ragata"...
Men jag blir så fruktansvärt irriterad när man själv har kämpat, ansträngt sig och lagt ned sin själ på ett arbete för att sedan läsa någon annan grupps arbete och finna att det bara är skit.

Och det värsta är ju att det hänt så många gånger nu på sistone! Läser inte folk instruktionerna eller?!
Inför denna uppgift skulle vi skriva en ARTIKEL och lägga upp den (både skrivmässigt och formaliamässigt) som alla de vetenskapliga artiklar vi läst genom åren.
Vi skulle dessutom välja ett visst kaptiel i en bok och fokusera vårt arbete på just detta och ta hjälp av artiklar och välja ut kritik som handlade om just det kapitel man valt.

Men det arbete jag läser nu.. Det är upplagt lika tråkigt (eller till och med tråkigare) som ett vanligt PM och det är bara övergripande (och väldigt tunn) argumentation om hela, vida begreppet kultur.

Det är OMÖJLIGT att opponera på och komma med både positiv och negativ kritik till detta.
Hur mycket jag än anstränger mig hittar jag ingenting bra med detta arbete.

Frustratioooooon!!!
*Sliter mitt hår som matadoren i Ferdinand*

Det blir ju pinsamt för oss som ska opponera på detta också i och med att man förmodligen kommer uppfattas som världens besserwisser...

Måste äta nu för att försöka bli uppiggad och glad igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0