Du får INTE se hur filmen slutar!

The pianist igår höll på i tre timmar inkl alla reklampauser.
Jag var så duktig och höll mig vaken och alert under hela tiden - nästan!!
När det var 25 minuter kvar klättrade jag upp på loftet för att se resten av filmen därifrån. Jag somnade tyvärr ganska snabbt i och med att han spelade så rogivande och fint på pianot i slutet...så jag missade alltså slutet på filmen!!

Och till skillnad från Karl-Bertil Jonsson som inte brydde sig om att han inte fick se slutet på filmen för att han läst i tidningen hur filmen slutade, så vet jag INTE hur de sista, skälvande scenerna i denna hemska film är!!!

Så frustrerande!

Nu: storfrukost och pm-inskickning!
Därefter: promenad
Ännu lite mer därefter: läsning av två andra gruppers pm
Ytterligare lite senare: förhoppningsvis middagsbesök av Elin och Anders. Har inte fått en konfirmering än (host host) så jag är inte helt hundra.

Ha en fin dag, neerds!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0